luni, 20 decembrie 2010

Porecle

   Porecla, nickname, pseudonume sau cum vrei sa le mai spui, toate sunt nume date de altii, te tine. Aceste "nume" te reprezinta mai mult sau mai putin, dar din punctul meu de vedere acestea trebuie sa reprezinte ceva ca altfel nu le-ai mai avea (sigur n-ai inteles nimic din tot ce am zis, dar macar ideea de baza cred ca ai prins-o).
   Ca sa nu o mai lungesc, o sa incep sa enumar cateva din poreclele pe care le-am avut in decursul a celor 20 de ani pe care-i am.

  • Axy/Axion - P-astea doua le-am avut cand eram mic. Nu stiu exact cati ani aveam, dar ideea eram mic. Presupun ca iti dai seama de unde si pana unde Axy. Cu porecla asta au venit vecinii mei, dupa care a fost implementata de veri si unchi.
  • Pint - Asta cred ca a fost a doua porecla. Am primit-o in prima ora de matematica din clasa a v-a cand profa de mate s-a gandit sa faca o glumita cand m-a chemat la tabla. Din pacate am ramas cu porecla asta pana in clasa a xii-a. 
  • Jamaica - Prima saptamana la facultate. Eram fericit ca am scapat de "Pint" si puteam in sfarsit sa aud cum ma striga lumea pe nume. Nu a durat mult pana am primit si porecla de camin. De ce Jamaica? Sincer nu stiu. S-a gandit colegul de camera din vremea aia ca am parul mare si cret cum vedea el in filmele cu jamaicani.
  • π - Despre asta am facut un post separat in care am spus mai amanuntit ce si cum
    Astea au fost poreclele de care imi aduc aminte in momentul de fata. Pe langa astea mai sunt si "nick'urile" pe care le-am ales eu pentru diverse situatii. Spre exemplu "AlexKiller". Nu rade. Eram pentru prima  data la un internet-cafe (datorita varului meu Adi) si vroiam sa-mi fac un id sa pot sa vorbesc cu var-mea. In fine, am mai crescut si mi-am dat seama ca e cam de copii si am trecut la "SpiTFire". Nici cu asta nu ma mandresc, dar imi place :P.
   Cam asa sta treaba cu poreclele mele. Tu ce porecle ai avut sau ai?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu