luni, 13 decembrie 2010

And so it begins

  Dupa cum zice titlul, asta pare a fi inceputul blogului meu. Suna ciudat, avand in vedere ca in urma cu ceva vreme nu eram adeptul blogurilor. Aveam o alta idee despre bloguri si asa numitii "blogeri". Cu toate astea in urma cu o luna, in unul din momentele mele de plictiseala, m-a lovit un gand. Sa-mi fac un blog.
  De ce sa stau sa pierd vremea cu jocuri? Am totusi o varsta. De ce sa nu fac ceva util? Bine, am exagerat putin cu "util", dar macar nu raman blocat in lumea virtuala a jocurilor. In acelasi timp ma intrebam ce sa fac eu cu un blog, ce as avea eu de scris incat sa umplu multe randuri, sa postez zi de zi. Si as am renuntat la idee.
  Ca sa nu ma mai intind la vorba, de ce scriu eu acum? Pentru ca stateam in pat de vreo 2 ore incercand sa dorm si in tot acest timp m-am gandit (la nemurirea sufletului :)) ). Daca tot nu mi-e somn macar sa fac ceva.

  Asa a luat nastere blogul meu. Aberez in momentul asta, dar culmea, ma simt bine. Cred ca o sa am de scris avand in vedere ca deja a inceput sa-mi placa.
  Cu toate astea, o sa dureze putin pana o sa trimit link catre cineva sa citeasca blogul meu. Deja a inceput sa-mi placa cum suna.
  Daca o citesti asta, inseamna ca a trecut macar o saptamana de cand am facut blogul sau am macar 5 postari.
  Mai am o mica rugaminte. Dupa ce citesti lasa si un comment, asa ca feedback :)

  Acestea fiind spuse, inchei aici primul meu post.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu