luni, 20 decembrie 2010

Alex π

   Sa facem o mica prezentare :).
   Eu sunt Alex π. De unde si pana unde π? Pe scurt am facut un mic artificiu matematic de la o porecla la un semn matematic. De curand am fost intr-o conferinta AIESEC unde un prieten, din comoditate sau pur si simplu pentru ca l-a lovit inspirtia, m-a strigat Pi (tin sa precizez ca eram vreo 2-3 de Alex acolo si trebuia facuta o oarecare diferenta). Acum daca el a fost destul de inspirat incat sa ma strige Pi pentru a face diferenta, a trebuit sa am si eu un cuvant de spus, daca tot era in joc numele meu. Drept urmare pe ecusonul meu am trecut  Alex π. Acum tot ar mai fi o intrebare. De unde si pana unde "Alex227" in linkul blogului? Pentru cunoscatorii codului ASCII nu e greu, dar pentru cine nu stie, 227 in codul ASCII este π.
   Cam atat despre mine, Alex π, mai multe intr-un viitor post :).
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu